Apesal

♥ Followers ♥

Tips untuk jadi comel

Nak jadi comel tak?? sebelum tu korang faham tak comel tu apa? ala you know comel, comel looks like me. ahaks..*kalau tak setuju buat mata juling sambil picit hidung.
Mudah ja kalau nak jadi comel, buat la pembedahan plastik kompem jadi muka comel macam retis Korea.
Hah..taknak buat??meh ikut petua ni pulaks.
* Tak perlu la kot tangkap gambar buat mulut muncung macam monyet untuk nak comel.=,=


Pertama, pastikan korang bertubuh kecil, kalau yang besar tu kecil-kecilkan lah diri anda. Mampu buat tak? kalau tak mampu terima je lah diri anda seadanya. Selalunya orang kata mereka yang bertubuh kecil ni comel, kan,kan,kan..


Kedua, pastikan anda sentiasa ceria. Untuk jadikan hari anda ceria, bangun pagi-pagi, berdiri depan cermin, dan ukirkan senyuman. Puji diri sendiri "wah! semakin hari aku semakin comel la.." cukup 44 kali anda buat, mana la tau kot2 bole jadi comel++

Ketiga aktifkan diri anda, tapi jangan terlebih aktif pulak. Nanti jadi sbijik macam orang gilak pulaks. Maksud aktif di sini, tak monyoks masham mencukas, lemparkan senyuman manis hingga ke telinga anda, berulah orang nampak kecumilan anda tu.


Keempat, kadang-kadang pemakaian pun boleh menampakkan seseorang itu comels. Jadi pakailah pakaian yang anda rasa boleh membantu anda menjadi comels.


Kelima, tingkatkan keyakinan pada diri anda, dengan itu secara tidak langsung kecomelan anda pasti akan terserlah!


Cukup tak lima tips yang cik single bagi tu, kalau tak cukup jugak korang tambah-tambah sendiri lah ye..

4 00 orang suka komen:

akubest501 said...

terbaiklah tips dr dia....hehe

single is better said...

hikhik tenkiu akubest501..XD

Dza Secret said...

muncungnyer deaarrr :)

:) misspillieysbombers :) said...

haha :) betol . senyum2 . follow sini . bg tips lagi eh ! :)