FREE

♥ Followers ♥

Tips hubungan jarak jauh

Entry hari ini mengenai tips hubungan jarak jauh khas untuk mereka yang bercinta jarak jauh dan menanggung derita merindu. 
Tips Pertama
Jarak jauh bukan penghalang untuk bercinta okeh. Jadi, untuk mengukuhkan lagi percintaan anda, perlukan kepercayaan dua dua pihak yang sangat tinggi ! Ya.. Lebih tinggi daripada kebiasaan sebab ini berkaitan jarak yang dah berbeza. Yelah, kita mana la tau, dengan sapa pasangan kita cakap, apa yang dia buat, dah makan ke belum dan sebagainya. Mesti lah akan timbul kejelesan disitu. So.. Saling mempercayai jugak dapat memperkuatkan lagi hubungan cinta itu. Ehemmm.. :P

Tips Kedua
Saling lah berhubungan ! Hehe.. Di zaman yang serba canggih manggih ni, macam macam boleh di buat untuk melepaskan rindu ! Ada SMS, ada MMS, ada Call , dan banyak lagi cara. ! Hehe.. Kalau nak tengok pasangan kita bergerak gerak macam sengih ke, gelak ke, better guna SKYPE ! YM pun boleh jugak ! Hehe.. Stylooo !!

Tips Ketiga 
Jangan pernah mengabaikan pasangan anda ! Hehe.. Curi la masa even 3 minit untuk menyampaikan mesej ringkas berbunyik " Miss U " supaya pasangan kita tak rasa kita melupakan dirinya. Nampak ringkas kan? Tapi membawa 1001 makna pada seseorang itu bila ia membabitkan soal hati !


4 comments:

Unknown said...

wow...bole digunakan...

susulemakmanis said...

tips yg sesuai untu sue yg bercinta jarak jauh ni..=)

single is better said...

harap nnt dpt bf yg duk jauh sbb boleh bercinta jarak jauh mcm cik sue n fendy jugaa..hikhik:P

sulistiani said...

yey~~ makasi .. macam mengena la pulak ..