Apesal

♥ Followers ♥

Gadis Single SUPER BAHAGIA

 Salam untuk semua,hari ni mood aku adalah untuk bercerita tentang Aku Masih Single dan apa yang ada dalam pemikiran aku ni.



Kau SINGLE?Aku single..Ya!katakan terus tanpa ragu-ragu,nak malu buat apa.takut orang kata kau ni tak laku,tak da maknanya.lantak la mulut orang nak kata apa-apa pun,ada aku kisah.bukannya aku tak nak untuk ber-inrelationship ni tapi aku ni malas la sebab tak ada calon yang sesuai,hehe.yang aku jumpa semua yang hampeh.=P
lagi satu buat masa sekarang ni aku tak suka terikat dengan mana-mana lelaki,aku rasa bila aku 'single' aku bebas buat apa saja,tak payah nak cemburu,sakit hati tak payah kena kongkong.
apa yang aku tengok la ni bila orang yang kapel ni hanset sentiasa dok kat tangan pastu mesej pagi petang siang malam,tak kira waktu.nasib bek la aku tak macam tu sebab aku ni malas sikit bab nak bermesej dengan orang,lagi satu jimat kredit.hehe
kadang-kadang tu timbul la jugak sikit perasaan cemburu aku dekat pasangan yang hangat berkapel ni.maunya tak cemburu ramai kawan baik aku dari yang cun sampai la yang besa-besa dah ada kekasih hati.kadang-kadang aku selalu gak la kena soal siasat dengan member aku.
member : weh,sekarang ang dengan sapa?
aku : aku single lagi la wei.
member : tak payah dok bohong la,aku tak caya.
aku : betoi la,nak tipu buat apa.
hmm macam tu la,bila aku cakap aku single,ramai member aku yang tak caya.pastu ada yang cakap aku ni memilih sangat.YA!memang aku memilih pun,tak salah kan kalau kita nak yang terbaik untuk diri kita.
setiap orang ada cita rasa masing-masing,sama jugak la dengan aku.
aku tak kisah la kalau sekarang ni aku MASIH LAGI SINGLE,sebab aku yakin Allah dah tetapkan setiap orang akan ada pasangan.lagi pun tak perlu la aku nak pikir pasai benda ni sebab aku pun muda lagi.
sesetengah orang bercinta,berkapel,berdating,berkepit sana sini,berpegang sana sini,ber i love u,bagai nak rak tapi lastly tak kawin pun,bagi yang kawin tu tak sampai setahun hidup berumah tangga lepas tu bercerai.buat apa,tak nak la aku jadi macam tu.simpang malaikat 44.
apa yang penting kita cari pasangan yang betoi-betoi memahami kita,boleh membimbing kita dan mempunyai asas keagamaan yang kukuh.hah yang tu la yang penting.lagi satu aku berpegang kepada kalau dah JODOH tak kan ke mana punya.=)
 betul tak???

3 00 orang suka komen:

NuRul said...

for some reasons....agreed with you...nice entry

yaya nazeerah said...

saya setuju. :B

single is better said...

Nurul n yaya:thanx=D