FREE

♥ Followers ♥

Selamat Hari Raya Aidilfitri 2012/1433H


Assalamualaikum dan salam sejahtera kepada semua braders dan sistars pembaca blog single is better.

Pejam celik, pejam celik, dan pejam celik... dah sampai ke penghujung bulan Ramadhan, so apa cer puasa korang kali ni? ohsem ke tidak? harap semuanya berjalan dengan baik dan dapat apa yang diimpikan. Jadi dikesempatan ini, walaupun terlalu awal (*takde la awal sgt, lusa dh nak raya kan*) untuk diucapkan saya selaku owner kepada blog ni ingin memohon seribu kemaafan dari hujung rambut sehingga hujung kaki kepada semua rakan - rakan , tidak kiralah di kolej , alam maya , alam realiti dan sewaktu dengannya dan tidak dilupakan kepada braders dan sistars yang membaca blog ni. 

Minta ampun sekiranya terkasar bahasa , tercakap lebih kurang, tergedik , terlambat hapdet belog, terperasan dan semua ter lah.  Selamat Hari Raya Aidilfitri diucapkan kepada semuanya. Diharapkan semoga kita berjumpa lagi dengan Ramadhan akan datang, Insyallah ! jadi buat yang ingin pulang ke kampung , semoga selamat sampai diucapkan. 

“Dalam bermesra mungkin terkasar bahasa,
Dalam bergurau mungkin terlanjur senda,
dalam berjanji mungkin ada yang belum dikota,
dalam berbicara mungkin ada yang menyingung rasa.
jika ada, kemaafan yang dipinta......”

Sekali lagi saya memohon ampun dan maaf kepada para pengunjung blog dan rakan-rakan blogger jika ada tersalah tutur kata atau ada tulisan saya yang menyinggung perasaan anda samaada secara saya sedar atau tidak. Selamat Hari Raya Aidilfitri kepada anda semua.

*Doakan saya selamat pulang ke kampung pagi esok yer =D

No comments: