Apesal

♥ Followers ♥

Suka atau Cinta

      Suka dan cinta membawa maksud yang berbeza, jangan kita pilih seseorang tu atas dasar suka tanpa ada rasa cinta. Korang jangan keliru okeh. Kat bawah ni ada tips macam mana kita nak tahu sama ada kita suka atau kita cinta dekat seseorang tu.
o   Di hadapan orang yang kita cinta, hati kita akan berdegup kencang. Tapi di hadapan orang yang kita suka, hati kita akan gembira.
o    Di hadapan orang yang kita cinta, musim sentiasa berbunga-bunga. Di depan orang yang kita suka, musim itu cuma berangin sahaja.
o   Jikalau kita lihat di dalam mata orang yang kita cinta, kita akan kaku. Tapi jika kita melihat ke dalam mata orang yang kita suka, kita akan tersenyum.
o    Di depan orang yang kita cinta, kita menjadi malu. Di depan orang yg kita suka, kita akan tunjukkan imej yang sebenar.
o    Di depan orang yang kita cinta, lidah kelu untuk berkata-kata. Di depan orang yang kita suka, kita akan bebas berkata apa saja.
o   Kita tidak akan merenung mata orang yang kita cinta. Tapi kita akan selalu merenung mata orang yang kita suka.
o    Bila orang yang kita cinta menangis, kita akan turut jua menangis. Bila orang yang kita suka menangis, kita akan cuba untuk membuat dia gembira.
o   Perasaan cinta bermula dari kata. Perasaan suka bermula dari telinga. Jadi, jikalau kita berhenti menyukai seseorang yang kita suka umpama kita membuang telinga kita. Tapi jika cuba menutup mata cinta berbuah menjadi airmata. Setiap orang yang hidup akan mengalami ini dalam hidup mereka

3 00 orang suka komen:

Cik BoBoiBoy said...

betul la...=)

cik lollipop syada said...

suke entri nie :)

tiyah said...

so, kalau dri entry nih, mksdnya ak kple dgn org yg ak suka je lah.. hehe :p