Apesal

♥ Followers ♥

Kenali 5 ciri lelaki gay

Entry kali panas dan teramat panas. Tak dinafikan zaman sekarang ni memang banyak benda pelik-pelik dah jadi, contohnya macam gay, lesbian dan banyak lagi la. Tak perlu diceritakan panjang-panjang lagi tentang masalah yang berlaku. Tapi hari ini, cik single nak senaraikan 5 ciri yang boleh anda jadikan panduan untuk mengenali ciri-ciri lelaki yang berkelakuan songsang ni. 
1. seringkali memuji kehenseman lelaki lain.
mungkin ada sesetengah yang menganggap ini normal. Ini bukan normal apabila seseorang lelaki memuji kehenseman lelaki lain dengan nada yang terpesona. Bila mereka memuji nada pujian mereka seperti mereka terpukau dengan paras rupa lelaki tersebut.


2. seringkali menyentuh atau mencuit bahagian sensitif lelaki lain.
Sangat aneh bila ada lelaki yang mempunyai 'habit' yang suka menyentuh atau mencuit bahagian sensitif lelaki lain. Bahagian sensitif yang dimaksudkan ialah dari pinggang hingga ke bawah.


3. sukar untuk memuji dan mengagumi wanita.
Lelaki homoseksual amat sukar untuk memuji kecantikkan seorang wanita. Bagi lelaki normal pasti akan terpikat dengan kejelitaan paras rupa seorang wanita yang cantik, ayu atau comel. So, kalau ada lelaki yang memang takdak respon dengan kejelitaan wanita tu anda perlulah berhati-hati kerana ini adalah salah satu tanda yang mereka mungkin berjiwa songsang.


4. suka memerhati lelaki lain dengan pandangan yang menusuk.
Hal ini terjadi apabila seseorang lelaki memandang lelaki lain dengan lirikan mata yang manja. Senang cerita lelaki gay ni suka tengok lelaki yang dia minati tu tanpa kejit mata langsung.


5. cuba mendapatkan perhatian dimata lelaki yang dia minati. 
Dia akan cuba sedaya upaya untuk menarik perhatian lelaki yang dia minati. Contohnya, dia akan sentiasa menolong lelaki yang dia suka tu dengan tolong buat homework, beli hadiah mahal, belanja makan, ajak borak-borak dan macam-macam lagilah.


Aduhai sangat sedih bila dengar ramai lelaki yang terlibat dengan aktiviti songsang ni. Dah la lelaki sekarang ni dah makin berkurang, perempuan pulak ramai. Mungkin sebab tu la yang ramai perempuan yang jadi andartu atau takut nak kahwin. Harap-harap lelaki yang terlibat dengan gejala tidak sihat ini akan insaf dan bertaubat cepat-cepat la yer.

3 00 orang suka komen:

susulemakmanis said...

duinia dah akhir zaman..mcm2 jd sekarang:(

single is better said...

a ah betul tu..

Daddy Zuki said...

takut la nak duduk berdua dgn sesama jantina skrg. beware!