Apesal

GuaBlog.com

♥ Followers ♥

LESUNG PIPIT:Kecacatan yang cantik

Sapa ada lesung pipit?
Aku ada lesung pipit,kau ada?
cuba kasi senyum sikit nak tengok betul ke korang ada lesung pipit.
orang kata sapa yang ada lesung pipit tu cacat!
Aku akui aku memang cacat
sob.sob
aku tak sempurna
aku anugerah yang teristimewa
sebab aku ada lesung pipit
dan aku comel
hikhik
*maaf,terperasan sebentar,ngeh3

Nak tau dak macam mana bole terjadinya lesung pipit?

Dia hensem dan dia ada lesung pipit!

senang je,ambik paku tebuk kat pipi
kan dh siap,jadi la lesung pipit
okeh tersangatlah auta di situ

sebenarnya lesung pipit ini terjadi disebabkan oleh
terdapat satu ataupun lebih bahagian muka kita mengalami perkembangan yang tak normal.
tak ada cell2 baru yang tumbuh di bahagian lesung pipit tu.
menyebabkan kawasan tu kosong tanpa daging.
sebab tu lah terhasilnya lesung pipit.
ada jugak disebabkan oleh variasi otot muka yang dinamakan zygomaticus major.
otot zygomaticus major bagi orang yang mempunyai lesung pipit lebih pendek dari orang biasa.
ini menyebabkan kulit mereka tertarik dan terhasil lah lesung pipit.
menurut kajian juga, lesung pipit ini ada genetik,makna nya diturun secara gen dominan. sapa - sapa yang berkahwin dengan pasangan yang ada lesung pipit, secara keberangkalian anak tersebut akan mewarisi lesung pipit tersebut adalah 20-50 .
OK ada sapa2 nak kawin dgn aku tak?nanti anak kita ada lesung pipit,
auww,auww comel!
*denganmukatakmalunya.

cukup sampai di situ dulu.Thanks for reading!




9 00 orang suka komen:

Mizz Yana said...

hhahaa...nice info...ok sy xcacat...sy xde lesung pipit...means i come from gen xdominan ke...gen ape ea..resesif ea...hehe...lupa suda...hahaa.... :D

single is better said...

haha..thanx,,sy cacat..terima dgn redha..hikhik

Razil Tahir said...

cantik ape... :)

single is better said...

Razil Tahir: anugerah Tuhan:)

Alieza Dayasari said...

lesung pipit satu kecacatan sbnrnya...mmmm...
kawan2 saya yg ada lesung pipit sila baca ya...

singgah2 usha entry usha iklan..
sama2 buat kebajikan..

miera mium said...

sy pun cacat jgk. tp xpe,comei je org yg ade 'tlaga buruk'..hihi

achik rin said...

Walaupun saya cacat , sayaa redhaaa dan terima seadanyaaa :) COMEL YOUUUUU :')

siti salwaniza said...
This comment has been removed by the author.
siti salwaniza said...

sy pun cacat jgk...
tp ble seyum comel je npk... sy redha...anugerah tuhan..