Apesal

♥ Followers ♥

Ada tak orang yang nak beli bayi ni?

 
Mega sale


























Alolo kesiannya budak ni,patut la akak dengar bunyi baby nanges kuat sangat. Rupenye ada baby kena lelong. Sapa yang nak beli baby boleh beli dekat pasar raya yang berhampiran,mungkin ada baby kena jual.

Mak cik, kakak, adik, puan, kenapa la tinggal baby ni sorang-sorang lepastu letak dia dekat kotak pakaian pulak, bahaya tu. Silap-silap ada orang lurus bendul ambik baby ni nak beli, macam mana?*jenis orang betul-betul bendul ni. Tapi yang paling diakuti sekali takut baby ni kena culik la. Bukan taktau zaman la ni banyak kes budak-budak kena culik. Mak cik, kakak-kakak or sesape je la yang biar anak terbengkalai macam menan anak patung kat atas ni tak takut ke?Setelah penat lelah mengandunng 9 bulan, bersabung nyawa melahirkan bayi tetiba bayi tu kena culik dek kerana sifat cuai yang leka bershopping sampai lupa anak anda.
Harap-harap benda ni tak berlaku dalam kalangan kita la.Okeh!
Renung-renungkan dan selamat menjaga anak-anak anda baik-baik ya=D
bagi yang takdak anak lagi tu (saya la), bila dah ada anak nanti jangan jadi mak yang tinggal anak macam kat atas tu. Bahaya!

2 00 orang suka komen:

Hanis Nizam said...

Boleh dy letak macam tu je . Ishh , teruknya

single is better said...

hmm tu la pasal,xbrtanggungjwb btol.ish3..