Apesal

♥ Followers ♥

Kek Kontroversi

Aku nak tanya sapa yang teringin nak makan kek ni??
Haishh pelik-pelik sungguh la.
dalam banyak-banyak bentuk kenapa la si Enot ni buat bentuk kek dia lagu ni?
segan aih chek tgok.
bukan setakat nak tengok nak makan pun qasa malu.
Btoi dak??
Kalau boyz ni mesti tak makan dah kek ni sebab kenyang dok usya body kek ni kann?
-acece tak nak mengaku pulokkss..:p









2 00 orang suka komen:

MissViVio said...

uih....agk la..sya sbg ppuan malu la. sbb ada bnda yg sma kn.

single is better said...

hmm btoi tu MissViVio..kita sbg pmpuan pn malu kan..tuan yg buat tu xrasa malukah??