Apesal

♥ Followers ♥

Jangan Pakai Skirt Pendek!Bahaya!!

Jangan sesekali pakai skirt pendek terutamanya bila korang nak naik bas.Jika korang ingkar jadi la macam pic kat bawah ni.Korang nak ke??Kalau korang nak jadi macam tu kat diri korang so bole teruskan memakainya dengan rasa megah dan senyuman yang manis kalah tok aku yang ada kat rumah.Kalau tak nak perkara ini berlaku,baik korang simpan dalam peti harta karun dan buang ia ke dalam sungai tanpa rasa ragu-ragu.



korang kena ingat lelaki GS spesies macam kat atas ni bersepah kat atas muka bumi. Harap semua kaum hawa diluar sana sentiasa berhati-hati walau dimana saja anda berada. Tak kisah la pakai skirt ka baju kurung ka tapi INGAT kena sentiasa berhati-hati.OK

2 00 orang suka komen:

RoslanPutra said...

betul ke laki tu ambik gambar??

single is better said...

wallahua'alam..kita xpasti la yg tu kn..tp pa2 pn kna la hati2 mana la nak tau kan mugkin dia berniat jahat..kita xtau apa yg di buat mgkin dia rakam ke,snap pic ke..
-anda bebas menilai:)