FREE

♥ Followers ♥

Persediaan Untuk Sambung Belajar

Assalamualaikum & salam sejahtera
semua,

keterujaan untuk sambung belajar di UiTM Arau
melanda diri.
hati aku bertambah gumbira dan berbunga 
apabila kwn2 aku pn nk follow aku ke uitm.
semua kwn yg nk follow aku tu girls..
emm boys xde ke yg nk turut serta berjuang di 
UiTM Arau??
emm kalau xde pn xpe,,
aku xkisah langsung,xde lg bagus.=P
rasa excited utk menyenaraikan barang2 yg aku nk bwk ke uitm nanti.
walaupun borang dan surat tawaran tu aku masih belum print lg.
rilek lar,kita bt slow2..okeh!


tanpa berhujah panjang mari aku senaraikan 
barang2 yang bakal aku bawak:


barang utk kebersihan diri:
  • berus gigi
  • ubat gigi
  • syampoo
  • sabun badan
  • pencuci muka
  • pencukur
  • kain batik (utk dipakai ketika mandi) naked is so dangerous!
  • selipar mandi
  • tuala
  • gayung                                       


barang untk kekemasan diri:
  • bedak
  • sikat
  • penyepit rambut
  • getah rambut
  • cermin
  • perfume
  • blusher
  • eyeliner
  • eyeshadow
  • gincu



barang utk membasuh baju:
  • baldi
  • penyangkut baju
  • penyepit baju
  • berus baju
  • sabun baju
  • hanger khas utk inner(xperlu pn xpa)



barang utk facial:
  • minyak angin
  • panadol
  • deodoran
  • bedak badan
  • losyen
  • penyepit kuku



barang utk tidur:
  • cadar
  • bantal
  • selimut
  • sarung bantal
  • teddy bear xperlu kot,dh besaq dh



barang utk solat:
  • telekung
  • sejadah
  • surah yassin
  • al-Quran nk bwk pn xpa.


 kalau nk bt stok makanan pn boleh jgk,
tp aku ni bukan jenis yg kuat makan sgt pn.
so,xperlu kot bt stok makanan.
juz bawak barang2 yg penting je
dan duit yg mencukupi
utk beli barang keperluan utk belajar
seperti buku2 dan alat tulis.

*selamat menempuhi alam sebagai pelajar universiti*

No comments: