FREE

♥ Followers ♥

Hari ke-4 untuk Minggu Destini Siswa

Hai  semua~
<disaat roomate aku tgh tdo,aku memulakan kerja penulisan aku ni.>


hari ni hari ke-4 aku jalani mds,
tiada perkataan lain yg dpt aku ucap kecuali


PENAT!!


bekalan 5 botol mineral water buat
aku fikir aku xkan ada masalah tentang sakit tekak dh.
(kwn aku ckp ramai yg skit tekak sbb mnum air water cooler)
tiba2 hari nie,
tekak aku mula terasa sakit
dan ada la rasa nk deman+selesema cket.

jadi aku p la mintak ubt sakit tekak+selesema dkt
kakak2 medic yg cumil2 tu.


utk pengetahuan semua rmai la jgk kwn2 sekolah lama aku yg 
sambung study kat sini.
nampaknya boleh adakan pertemuan semula la ngn 
depa smua tu.
hmm la dh xjmpa,,
masing2 muka dh berubah,,
makin cantik,
makin putihhh,
aku plak??
dri xberspect ke berspect..
ok la tu..
berubah la jgk cket kn..


esok akan ada majlis perasmian bg pelajar baru
dgn itu maka secara rasminya aku tlah jd 
student dkt uitm.
so apa perlu bt sekarang ni,,??

.....................

kena tido laaa
esok kna bgn awal,,pukul 6 pagi msti kna berbaris di lobi kolej.

No comments: