Apesal

♥ Followers ♥

Memori de la Rimba Taqwa 2011

mengimbau kenangan semasa berada di Kem Rimba Taqwa
selama dua bulan sepuluh hari.Kumpulan 1
merupakan kumpulan yang bertuah sebab tak kena
                                   duduk di kem tu tak sampai tiga bulan pun.pastu elaun dapat 
                                   sama dengan depa yang pi sana tiga bulan.~ngee




juara kompeni Charlie,
sayang korang semua.
eh,eh!ada sorang la yang tak pakai baju kuning
ala-ala geng Digi.
tak ada semangat pasukan langsung,huhu
sapa la dia tu kan??


sempat posing di depan bas
sebelum bertolak ke masjid namek
untuk program khidmat masyarakat.


semasa berada di dewan kampung untuk program khidmat masyarakat.
best aku dapat dok dengan kumpulan ni,keja tak banyak,
makan ngan main ja yang banyak
so hepi,hehe
tok ketua kampung pun sporting,
wahh bez giler,time KJ rakam video
baru la nak buat keja.
ish3 hipokrit la korang dan termasuklah aku skali=p


ni time program khidmat komuniti dekat kubu kuala kedah..
bez sangat2 sebab dapat tengok laut..
meriam yang aku duduk ni meriam betol taw bukan meriam buatan.
istimewanya meriam ni,walaupun kena panas terik matahari
meriam ni tak panas pun bila kita sentuh.


yang ni sikap yang tak bagus..
KJ cakap kat depan,aku pun nak cakap jugak
nasib la dia tak nampak kalau tidak
kompem kena buat PT10
arghh tak nakkk!



aku dan najla masa di Pusat Sains,
kat sini best la jugak
tapi yang sedihnya tak sempat nak main semua benda kat
dalam tu and tak dapat nak naik basikal terbang.
walaupun aku seorang yang gayat..
kempunannnnn..




berada di pintu gerbang kraf hutan.
kat sini la aku dapat tengok segala macacm jenis
perangkap,cara nak masak nasik dalam buluh,basuh guna pasir.
erkkk.serius tak lalu nak makan
tapi apa boleh buat,dah lapaq kena la makan jugak dalam bekas yang
kita basuh guna pasir tu.
wira,wirawati saina yang terpilih untuk berada di Kem PLKN hutan Rimba Taqwa.
masing-masing control ayu,macho.hakhak
wira yang di tengah tu ajk surau,yang sebelah kanan sekali tu ketua kompeni
bravo,yang kiri sekali prebet lapok.~ngee



malam akrab,malam terakhir aku berada di kem.
malam ni jugak aku dapat cabutan bertuah dan 
makan sepuas-puas hati aku.
tapi selera aku terstop aapabila mendapat mesej daripada
peminat misteri.tau tak dia hantar mesej kata comey dia tengok aku makan.
buta ka apa,aku punya la lahap makan sampai tak tengok persembahan yang ada,dia
kata comey.hihi..
btw, thanx la untuk pujian tu yer..
i like it=)




setelah 2 bulan 10 hari duduk di kem,akhirnya aku berjaya
menamatkan latihan dan memperoleh sijil.
begitu pantas masa berlalu
kenangan semasa berada di sana tak mungkin
aku akan dapat di tempat lain.


cukup la sampai situ dulu aku cerita tentang kenangan aku.
kalau citer semua gerenti esok pun belum tentu habis.



............................................tata

0 00 orang suka komen: