Apesal

♥ Followers ♥

Matrik vs UiTM=yang mana satu jadi pilihan

Matrikulasi vs UiTM

nak pilih yang mana satu nie??
pening2..




aduh.
tapi aku nak ikut kata hati aku.
pilih Matrikulasi 1 tahun
lepas tu buat degree.
lagipun lebih 50 orang member aku yang dapat situ.
so,ok la kan..=)
kalau aku p diploma,pun ok jugak tapi
course sains,
lebih kurang sama ja la dengan matrik.
baik aku pilih matrik ja,cepat sikit.
nampaknya 23 Mei ni kena la aku bersiap sedia untuk sambung belajar.
tapi barang-barang untuk p sana tak prepare lagi pun.

alahai,nampaknya
lebih kurang 2 minggu saja lagi aku nak dok umah.
hwaaaaaaaa,sedih=(




kenapa la aku tak dapat asasi,huhu
nak asasi..!
kalau dapat asasi gerenti aku p,
mimpi je lah sekarang..

apa2 pun hidup mesti diteruskan!

................KMK jadi sandaran~

0 00 orang suka komen: