Apesal

♥ Followers ♥

Kesan demonstrasi BERSIH 3.0

TV, radio, blog semua tengah hot dengan cerita pasal BERSIH. Ada apa dengan BERSIH 3.0 ni? Tak nak komen banyak pasal hal ni nanti takut aku yang kena hentam pulak..Layan je gambar kat bawah ni yek..Peace!!






Sampah di merata-rata tempat, harta benda awam habis rosak..apa la nak jadi..nak sangat kot Malaysia ni jadi macam negara lain yang tak aman, demonstrasi sana sini sampai ada nyawa yang melayang..Sapa yang dapat untung dan sapa yang rugi?


2 00 orang suka komen:

susulemakmanis said...

bersihlah sgt diorg ni.emmm

Wak Irwan Syah said...

itu ler yang terjadi bila dah Bersih.....