FREE

♥ Followers ♥

Perempuan Gedik

Agak menarik untuk membincangkan perkara ini sebenarnya, tatkala aku tengah kekeringan idea. Bukan niat untuk menjatuhkan kaum perempuan kerana aku juga seorang perempuan tetapi niat untuk menyedarkan kaum hawa yang diluar sana supaya insaf-insaflah. Bukan semua orang suka tengok kau gedik-gedik tak bertempat. Kalau nak gedik tu gedik sorang-sorang dah lerr. Well, aku sure mesti ada perempuan yang baca entri ni pastu akan kata "bajet kau baik sangat" atau "lantak lah aku nak gedik pun peduli hapa kau!". Okeh jawapan aku, "lantaklah aku nak tulis hapa pun, ni belog aku."HAHA <gelak jahat>
First of all aku senaraikan dulu pendapat orang ramai tentang perempuan gedik ni.


bagi Timah la kan...

perempuan gedik ni macam ni.
-bila bercakap dgn lelaki bukan dengan nada yang sepatutnya. atau dia manja2 la atau buat2 manja.nak goda.
-berjalan mendada, suka tarik perhatian sesiapa je. x kira laki ke pompuan. dah nama gedik kan.
-depan laki yg dia suka tindakan dia agak terkinja2
-pastu pompuan mcm ni jenis suka melayan lelaki.


Scarlett said:

semua pompuan ada gediknye...ye ke?hehe

cuma pndai nak control @ tak je....:$
tp kalo pmpuan yg betol2 gedik ni mcm sngaja 
nak tarik perhatian n manja yg d buat2..
ckp berlenggok2 sgt...


kaishi said:

gedik....

suka amek perhatian 
suke cakap kuat-kuat time depan lelaki tengah ramai-ramai ( klu xde laki pandai plak cakap slow)
terkinja-kinja depan lelaki..
muke tak malu..
itu sahaja...
sekian terima kasih



Cukup la tu, tak leh lebih-lebih. Masing-masing ada pendapat kan. Kalau nak kenal perempuan gedik ni senang je. Dekat Facebook berlungguk perempuan jenis ni. Antaranya:


 Pertama, mereka yang suka tarik perhatian dari segi status. Memang terbaik dari ladang… “wah.. hari ni aku gaduh dengan dia… kami break”, "ehh budak laki tu tengok aku ler", "aku tahu kau suke aku tp kau malu nak bagitau kan.." dan macam-macam lagi la. Memang senyum sendiri aku baca status ni. So WTH kalau kamu break? laki tu tengok kau? update status sebegini dengan harapan 100 org pegi like status kau wahai perempuan? MEMANG TAKLAH! menyampah orang baca ada laa..(naik kat newsfeed aku, mau muntah aku baca)

Yang kedua, jenis tarik perhatian menggunakan gambar. Yang ni lagi terbaik dari ladang…. dahlah gambar tu seksi di tambah pula dengan posing maut!



Sekiranya anda mempunyai ciri-ciri diatas. Maka mungkin anda patut mendapatkan nasihat daripada pakar untuk rawatan selanjutnya sebelum penyakit ini menjadi kronik. Jika anda masih belum jelas tentang apa itu gedik, anda bolehlah cuba search di Google atau mana-mana laman untuk mendapatkan gambaran am. Akhir kata,

TIADA GEDIK-GEDIK LEPAS NI

Sekian, terima kasih kerana membaca luahan dan perasaan ini.




No comments: