Apesal

♥ Followers ♥

Cara mancungkan hidung tanpa pembedahan



Entry kali ni nak share cara memancungkan hidung tanpa buat pembedahan pun. Mesti ramai yang nak hidung mancung macam hero hindustan kan. 


Hah korang nampak tak alat kat atas tuh. Alat tu la yang kita kena guna kalau nak mancungkan hidung. Alat ni dari negara Jepun. Korang hanya perlukan 3 minit sehari saja untuk guna benda ni, tapi kalau nak lebih pun takpa jugak kot. Alat ni bila dipakai di hidung dia akan bergetar..
 Harganya dalam RM 500 lebih kalau tak silap. So, kalau yang teringin nak buat hidung mancung boleh la pergi beli kat Jepun okeh.


*Kalau agak takdak duit nak beli benda ni, guna penyepit baju pun boleh kot.hikhik..

2 00 orang suka komen:

EruzuLiyana said...

lagi mudah, pi kepit je hidung kat pintu, nak lagi afdal, pintu lif la..hahah :p

Aya Ersalina said...

Haha...kepit dengan tangan je..senang.haha