Apesal

♥ Followers ♥

Rahsia di sebalik mata kaum wanita

Ini hanyalah hasil kajian secara kasar kepada beberapa individu. Jangan terlalu mempercayai bulat-bulat terhadap kajian ini. Cara terbaik untuk mengenali seorang wanita ialah mendekatinya dan mengambil masa untuk mengenalinya.

Matanya seolah tersembul keluar- Seorang yang bersifat baik, rela, tabah, menyenangkan dan mengikut kata. Tetapi mereka juga berkemungkinan tidak menepati janji, pendendam, tamak dan marah bila tidak puas nafsu syahwatnya.
Mata selalu berkedip- Seorang yang pemaaf, senang dibawa berbincang, memahami dan sabar. Berkemungkinan juga mereka seorang wanita yang bersifat agak baik.
Mata jarang berkedip- Wanita ini agak istimewa, bijaksana, baik pekerti, setia, adil dan bertanggungjawab,tidak cerewet, gemar untuk membantu dan berpewatakan yang mampu untuk membahagiakan seseorang.
Matanya seolah tersembul keluar- Seorang yang bersifat baik, rela, tabah, menyenangkan dan mudah untuk  mengikut kata. Tetapi mereka juga  berkemungkinan tidak menepati janji, pendendam, tamak dan marah bila tidak puas nafsu syahwatnya.
Mata cengkung- Kehendaknya sukar untuk dipenuhi, materialistik, kata-katanya manis tetapi bohong, mahu kehidupan yang senang, mudah curang, bila anda susah berkemungkinan anda tidak akan dipedulikan.
Mata kuyu- Wanita ini mudah dipermainkan, tidak dapat mengawal emosi, hati tidak tetap, mempunyai banyak kenalan tetapi yang betul-betul berkawan dengannya adalah sedikit, suka mengumpat, irihati, kejam, kasar,mencemuh, dan pemarah.
Saiz mata kecil- Seorang yang peramah tetapi kurang pertimbangan. Lelaki boleh jadi kelam kabut akibat mulutnya. Bersikap periang tapi bila marah lambat sejuknya. Apabila bercinta suka tukar pasangan kerana hatinya tidak pernah puas. Boleh bahagia dengannya jika dapat penuhi kehendak duniawinya dan melayan syahwatnya dengan baik.
Saiz mata sedang – Seorang yang sederhana, tidak banyak berahsia, memiliki pertimbangan yang baik, bertanggungjawab serta perlukan belaian mesra suami.
Saiz mata lebar - Seorang yang kuat berahsia, otak kurang cergas, pemarah,bertindak tanpa fikir panjang, kurang teratur, tiada arah tujuan dan putus asa. Mereka juga berkemungkinan seorang yang setia. Nafsu syahwatnya juga agak tinggi.

3 00 orang suka komen:

Qaseh Dania said...

sis, sye minta izin ye nak share letak kat blog..=)) tq.suke info ni..=)

single is better said...

ya silakn2 Qaseh Dania,sharing is caring:)

Aida Omar said...

erk..yang mana pulak mata aida eh..hehe.