Apesal

♥ Followers ♥

Keputusan Temuduga SPA

Keputusan temuduga..


Aku dapat dua pilihan sama ada nak pilih jururawat ataupun penolong pembantu perubatan masa temuduga dulu tapi aku pilih latihan jururawat. Bila keputusan keluar aku dapat latihan jururawat. Sekarang ni memang aku dalam dilema jugak la sama ada nak pergi SPA atau pun stay kat UiTM Perlis. Rasa sayang jugak la nak tinggalkan UiTM sebab sekarang ni aku dah sem 2 dah pun. Tapi bila aku fikir balik ok jugak kalau aku pergi SPA sebab sekurang-kurangnya aku tak payah nak study pasal Calculus, Fizik, BEL. 3 subjek tu memang aku geli sikit nak blajor, tambah-tambah yang berkaitan dengan kira-kira macam calculus tu. Almaklum laa, orang otak bio bukannya otak math. uhuk.uhuk.:p
Aku tak minat sangat pun jururawat ni tapi sebab kerja dengan kerajaan pastu ada elaun lagi, rasa rugi la kan kalau tak pergi.

#mungkin aku dilahirkan untuk merawat orang sebab sejak dari bangku sekolah lagi aku dah merawat orang (Persatuan Bulan Sabit Merah)#


0 00 orang suka komen: