FREE

♥ Followers ♥

Jalan-jalan menghabiskan duit

Memandangkan hari ni cuti dan tidak elok jika masa cuti ini dibazirkan dengan aktiviti tidur sepanjang hari ataupun mengadap lappy tanpa henti. So, hari ni cuti aku telah pun diisi dengan aktiviti yang menyeronokkan.
Tempat: C-mart Arau je pon(=,=")*tu la tempat shopping kami kat sini~sadis betul~

Memandangkan ramai geng aku yang balik, jadi hanya aku dan Wani je yang berkesempatan untuk keluar menghabiskan duit dan masa bersama.

#Jalan jalan cari pasal makan#
disebabkan Wani tersangatlah lapar, so destinasi pertama kami ialah C Kopitiam. Makanan-makanan kat sini boleh tahan sedap la.
Nak tengok tak apa yang kami makan.

nak lagiiii!!


aku punya

Sweet@Sour Chicken Rice: RM7.90
Ice 3 Layer Tea Bandung: RM4.80

Wani punya

Tom Yam Meehon/Mee: RM6.90
Ice 3 Layer Cendol: RM4.80

selepas 15 minit..



akibat kelaparan yang teramat sangat
pinggan gua licin beb!!

#Karok time#
Selepas makan, jom kita karok pulak, time ni la aku nak menunjukkan bakat yang aku pendam selama ni. Betapa powernya suara aku dan Wani sampai ada budak terpegun dengar kami nyanyi. perghhh!




#penat selepas melalak lebih kurang 10 buah lagu#

Selepas penat melalak, shopping time, terlupa pulak nak snap pic time shopping tadi.ngee~

Entry ini dibuat kerana aku ingin mengabadikan detik-detik aku semasa di bumi Perlis, memandangkan tidak lebih dari sebulan lagi aku dan Wani akan meninggalkan Arau.
*ayat sedih, ~memang tengah betui-betui sedih pun ni.huhu.

=> tak dapat nak p panggung wayang tengok breaking dawn sebab kat perlis tak dak panggung wayang~sadis betul~









2 comments:

Hanis Nizam said...

Licin dah pinggan ? Siap karaoke lagi . Hurmm , jeles ni :(

single is better said...

hee Hanis Nizam nanti jom la kita g mkn2 n karok sme2..:)