FREE

♥ Followers ♥

Saya Bukan Materialistik!!

Hari ni nak membebel sikit pasal bab materialistik.
Aku sebagai seorang perempuan agak terasa sedikit.*sikit je tak banyak
dengan satu post yg telah dipostkan oleh seorang jejaka yang bernama tut! ni.
Bro ni kata pompuan zaman sekarang mata duitan,pastu pandang pada harta je.Aku terasa la jugak sebab aku salah sorg perempuan zaman sekarang.Kau igt aku zaman dinasour ke?hah..
Ehh bang! tak semua pompuan macam tu la bang.Pandai-pandai je abg tuduh perempaun zaman sekarang mata duitan.Napa?abg tak puas hati??meh la lawan batu seremban ngn kite..
*tak perlu nk mention nama dia kt sini sebab korang tak kan kenal,dia bukan artis popular.
Aku tak nafikan memang ada perempuan yang jenis pisau cukur ni,
habeh semua bulu dia nak cukur kalau boleh..
tak bole nak kata apa la kat pompuan yang jenis muka tak malu ni.
maybe pakai bedak tebal sgt tu yang muka tak tau malu nak kikis harta benda org lain.
*sapa yg bukan pisau cukur tu tak payah la nak terasa,
perempuan ni ada banyak jenis bang,bukannya semua yg jenis mata duitan je.

macam gambar kat atas,pompuan ni agak high taste la,tak kisah la sebab tu hak dia.lantak la dia nak high taste dengan pakwe dia naik kereta pn.
*ada aku kesah.
Kadang-kadang pompuan ni memang memilih sikit.
Contoh la kalau pakwe diorang ajak dating tp naik moto sebabnye kete takde,sesetengah pompuan
memang akan tolak tp bukan sebab high taste ke ape,cuma sebab kalau moto kena bersentuh-sentuhan.
*akutaksukakalaunakkenasentuhsentuhni
walaupun kau cuba utk tidak menyentuh pasti akan sentuh jugak walaupun sikit.Caye lah..
tapi ada je yg sudi naik moto ngn pakwe diorg.depend kat org tu la kan..
Bagi aku naik keta ni selamat dri bersentuh-sentuhan.
walaupun kita berkapel dengan sesape pn, sbg pompuan jgn relakan diri anda untuk disentuh oleh lelaki bukan muhrim walaupun hanya berpegang tgn,.
mulanya dgn pegang tgn seterusnya berlaku pnzinaan..
anda bukaannya isteri dia yang sah utk disentuh bagai kan.
*jgn jadi murahan
*biarlah kita jd mahal sikit pun
tp ada jugak golongan yang spesies tak elok macam ni.
macam mana tu?
hah macam ni..dia nak dating dgn pkwe dia naik keta
sbbnye bila nek keta org tak nampak apa yg psangan kekasih ni buat dalam keta tu.
so,bole la nak pegang pegang tangan bagai,nak berpelukan bagai..
senang cter diorg nak bermadu asmara dalam keta.faham faham sendiri la.
*nak bermadu asmara sgt korang kawen la pastu pergi honeymoon
tu baru betoi!
Apapun ini hanyalah pendapat dari aku,korang punya pendapat aku taktau..
Anda Bijak Jauhi Zina-Raudhatus Sakinah

No comments: