Apesal

♥ Followers ♥

Fresh Pork Halal??

Ni pertama kali aku tengok pork halal.
Gila kot..
Haram tetap haram,
Tapi aku pun taktau la sejauh mna kebenaran gambar ni,mungkin ada orang plekat logo halal tu ka.mna nak tau kan..
pendapat anda?
Kalau kita terpegang atau terkena (ter yer TER) anggota badan khinzir ni kita boleh samak balik 
tapi kalau kita dah makan daging ni,nak samak macam mana?hampa habaq mai..
*loghat kedah kluaq dah.
Apa-apa pun berhati-hatilah dengan apa sahaja yang kita makan, kerana apa yang kita makan tu akan menjadi darah daging kita.

0 00 orang suka komen: