Apesal

♥ Followers ♥

Ciri-ciri Perempuan Gedik



Agak HOT la tajuk kat atas tu kan.hikhik.(gelakgedik)*gelak je,orangnye takgedik ok!
Zaman sekolah aku dulu,minah yang style gedik-gedik ni kitorang panggil  geng hotsetaf.Memang HOT sungguh laa.Kadang-kadang naik menyampah aku tengok.Tergedik sana tergedik sini.
Bagi gurgirl kat luar sana tu jangan la terasa, tapi kalau ciri-ciri yang kat bawah ni ada pada korang,memang patut korang terasa.Sapa makan cili dia la yang rasa pedas.Betul tak?


Antara ciri-ciri perempuan gedik adalah seperti berikut:



1. Perempuan ini teramat mudah perasan. Pantang ada laki terpandang sikit, perempuan ni akan fikir,
"eh eh, dia tengok aku lah. mesti sebab aku ni comel. hee~"

2. Perempuan ini bajet cun. Ada jugak antara diorang ni yang memang cun, tapi 0.2% je kot. Lagipon, apa guna cun luar tapi dalam tarak cun langsung. kan kan?

3. Perempuan ni automatik teruja bila berada dekat dengan kumpulan lelaki. Perempuan akan terasa dia diperhatikan oleh kumpulan lelaki tersebut, walhal mungkin kumpulan lelaki rasa nak muntah tengok gerak geri perempuan itu, bukan minat sangat. heh.

4. Mengada-ngada. Ni umpama trademark golongan ini. Alah, taktik nak tarik perhatian lelaki, mula lah merengek-rengek mintak itu mintak ini. 

p/s : lau isteri merengek dengan suami tu takpe, biasalah nak bermanja kan? hehe

5. Perempuan ni rasa semua laki minat kat dia. Macam-macam dia buat nak 'pancing' lah kononnya. Kalau laki tu ade respon, mula lah kate,

"eh, dia ni mesti minat kat aku"

kalau laki tu wat bodoh jek, tak layan, blur dan tiada respon, camni pulak dia kate,

"alahai, sombong nya laki ni. aku tahu dia minat aku, jual mahal la tu"

bagi girls kat luar sana tu,amacam??ciri di atas ada tak dalam diri korang?
ce check balek..ok:)


0 00 orang suka komen: