Apesal

♥ Followers ♥

~I LOVE KOREAN MOVIE~

Assalamualaikum semua,
cmne ngn puasa kali nie,best x??
dh siap beli baju raye??
aku xbeli lg pn bju rye n mybe guna bju rye tahun lepas punyer kot..
entry kali ni aku rasa aku nak cter sal korean movie,,
spe minat korean movie,angkt tgn..
ramainye yg minat 1,2,3...
dulu aku igt lg 1st korean movie yg aku tgok n trus jatuh hati ialah
WINTER SONATA













perghhh best giler kot.
meleleh ayer mata doe..<feeling terlebih la pularrk>
sweet sgt2 cter nie n lagu2 die pun best like!
spe yg xsuka tgok cter korea.dh la hero dia hensem,heroin cun.
lepas tu aku trus addicted dgn korean movie..hehe
antara cter yg jd feveret aku
MY GIRL
SASSY GIRL
AUTUMN IN MY HEART
STAIRWAY TO HEAVEN
ALL ABOUT EVE
PRINCESS HOUR
N bnyk lg arr..
tp semua tu aku just tgok kt tv jew
untuk CD xde collection lg.
kdg2 tgok CD member punyer.
kalau ada org bg hadiah CD cter korean
ouwwhh alangkah bahagianyaa..
(sja bt terukkk)>.<

bagi pencinta cter2 korea
nahhhh..
aku bagi korang utk menatap pic2 nie.


sassy girl


autumn in my heart
my girl
stairway to heaven
princess hour




setakat tu dulu untuk hari ini~
papai....
^_~





2 00 orang suka komen:

✿cik tempe✿ said...

i love korean drama too..ngee :)

single is better said...

eh..sma la kte cik tempe:)