FREE

♥ Followers ♥

Dilema Matrik,Asasi atau Diploma

Aduh pening,pening..
nak pilih yang mana satu ni,
hari ni dah 1 Mei..
keputusan untuk upu  6 Mei ni kalau tak silap.
tarikh untuk g matrik 23 Mei ni..
hati aku lebih memihak kepada matrik
tapi aku takut la
sebab kalau pointer tak jaga
we are risky to get kicked out
tak silap aku pointer 2.00 ke bawah la akan kena tendang.


bertambah pening dengan lesen pun tak dapat lagi,
tu la sapa suruh daftar lambat sangat,padan muka..
sekarang baru nak kalut..

berbalik kepada perkara tadi..
23 Mei ni insyaAllah mungkin aku akan berhijrah ke
Kolej Matrikulasi Kedah..
bila pi sana tak la takut sangat sebab
budak saina ramai giler kat sana
so,nanti aku tak la cuak sangat nak cari kawan baru.=)


KMK wait for me naaa....




walaupun hati masih terasa takut untuk pergi ke tempat tu
tapi belum cuba belum tau kan kemampuan kita setakat mana..
aku ada la jugak survey blog students yang belajar di KMK.
ada yang bagi komen positif dan ada yang bagi totally negatif dan menakutkan.
antaranya yang aku baca tu dekat KMK ni peraturan ketat nak mampus.
adehh.. tak suka,tak suka!!

rules is made to be brokennn...
every time akan ada quiz
and every week kena buat lab report.
seyezly aku tersangat-sangatla malas untuk buat semua tu.
masa zaman sekolah dulu pun aku juz buat cincai-cincai je lab report aku.
btw,sapa yang tak score quiz tu lingkup la markah untuk final exam
grrrr...takut!
pastu orang ada cakap time kuliah lecture akan cakap macam bas express
very,very fast and furious..
harap-harap apa yang telah aku praktikkan time di saina dulu dapat la aku gunakan
sepenuhnya time di matrik nanti.
btw,time kat saina pun cikgu ajaq agak cepat la jugak tapi aku still bole
catch up cikit-cikit walaupun tak banyak..hehe



hopefully,aku boleh la berubah bila belajar kat matrik nanti.
no more lazy,no more oversleep macam dekat saina dulu
orang lain tengah busy study yang aku ni
pantang ja orang annouce light off,mata aku pun nak light off sekali la jawabnya.
pastu result SPM tak dapat straight A's nak nyesal la pulak,
jeles dekat member yang dapat straight A.=(
tapi aku tetap bersyukur dengan keputusan yang aku dapat tu,.

my counselor said,"ok la tu,good result"
aku hepi la sebab result aku semua kredit,hohoho



tangan pun dah terasa kejang akibat menaip yang terlalu lama,
otak pun dah kering idea untuk terus mencurahkan ayat,
-macam buat karangan SPM la pulak.hahaha
so better aku stop sampai sini dulu,.

hv a nice day all,
wasalam,


No comments: